Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, August 14, 2009

kedai kopi kegemaran buat masa ini

dulu kami pernah puaka kedai ni. skarang makin kerap plak pi makan kat kedai kopi depan hostel aku tu. aku suka suasana dan makanan kat situ. tapi baru-baru ini ada yang mengganggu keselesaan kami disitu. ada seorang pelayan kedai kopi yang sangat dedikasi sampai sering lari-lari dalam kedai. seriau kami tengok. takut terlanggaq itu ka, ini ka. rasa cam nak pi tegur/komplen. tapi bila teringat yang aku ni tak berapa mahir lagi nak tegur/komplen orang dengan sopan lagi santun, maka aku pun batalkan niat nak tegur/komplen.



~nasi + sup hot n spicy kesukaan aku~

~layan kopi o sambil baca theSun pemberian mr ng kesayangan~

la dah ngantuk. mau balik hostel zzzzz. dan mungkin akan borak ngan romate jap sebelum zzzzz..

esok? jadual tak tentu lagi. yang pasti, kena buat kerja lebih skit dan makan kurang skit..



4 comments:

arixahmad said...

mr ng kesayangan?
ceng ceng ceng

husna said...

ngeh ngeh
orang2 tua ni...kita kena sayang..beri perhatian..
ehem..hang pon pnh ada skendel dgn mr ng kan??

arixahmad said...

nampaknya cinta mr ng beralih p kat hang :-p

husna said...

wawet.
jgn kata jeles naa..
beraleh laa.. kepada aku yang penuh kaseh sayang dan perhatian..
plus comei.
ngeh ngeh