Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, August 12, 2009

nabilah konvo

tadi.. kali ini nabilah romate aku lak konvo... TAHNIAH yer cik NABILAH. dalam dok takut H1N1, aku gagahkan diri pi sambut dia dengan bunga 2 3 kuntum kat luaq dewan. si adik manis ni merupakan romate aku dari bulan nov tahun lepas sampai la sekerat hari esok.. sorang-sorang romate aku tinggalkan aku.. si adik manis ni orang ganu. budak coursework fizik. muda lagi. dia panggil aku kak husna. dia lah orang yang memperkenalkan blog zahiril adzim kat aku. dia jengok blog zahiril tiap-tiap hari. tapi bila aku suruh dia undi zahiril masa shout! awards, dia kata dia minat faizal tahir lebih lagi... kalau dia suka sesuatu filem, dia akan tengok hari-hari kat laptop dia tanpa jemu sampai la dia jumpa filem baru untuk diulang.. sweet punya budak.. dia selalu jaga malam, sebab semua kelas dia berlangsung pada malam hari dan dia buat semua kerja pada waktu malam. bila aku nak tidor tapi dia nak buat kerja pada awal pagi, dia berkeras nak tutup lampu walaupun aku pun berkeras sama kata tak payah katup. dia pon tergolong dalam senarai romate aku yang suka kemas cadar. kemas cadar tegang-tegang sampai tak sanggup nak pi tidoq. kawan-kawan dia pon suka mai dan lepak bergosip kat bilik aku.. suka aku dengaq gosip depa. nanti bilik aku sunyi laaa.. tanpa romate. tanpa nabilah sweet.




~aku rasa setiap sedutan nafas aku mengandungi H1N1. takut gak wei!~

lepas sambut nabilah... aku bergegas ke kelas lab. nasib baik budak-budak tu agak baik hari ini. tak la aku panas cam semalam. esok aku ada kelas lagik. maraton ngajo lab minggu ini.

No comments: