Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, September 09, 2009

lip lap dengan bebola api





semalam... masa aku balik ke hostel... aku ternampak lampu lip lap kat bilik hostel lelaki restu.. zati saspek tu bilik nyah.. aku saspek dengan lebih spesifik, tu bilik nyah yang berambut perm dan memakai bra ke kelas...
sampai ja bilik... aku terus ambil lampu aku.. bebola api ni aku beli masa ramadhan tahun lepas.. dah hampir setahun aku lekat kat dinding bilik aku..
aku cabut lampu dari dinding.. kasi bersih skit.. pastu tangkap gambar skit.. pastu baru gantung kat tingkap..




p/s: tak baik dok saspek yang bukan-bukan kan... ni kan bulan posa.. ntah ntah tu bilik hazwan ka apa..

8 comments:

Hazwan Hussin said...

wah3..bilik hazwan yea?
hazwan xpakai bra semasa prgi ke kelas okey..haha

husna said...

hahahhaa...
kami tau hazwan tak kan pakai bra p kelas..
mana tau kami silap saspek... ntah2 tu bukan bilik si nyah...hehehhee

avie eicca said...

ahaha semangat weh pasang siap2 lampu lip lap. Nyah ke tak ke semua suka mampu lip lap ahaha..

husna said...

hahahaha...
betul betul.. semua suka...

Nadiah Sidek said...

"ntah ntah tu bilik hazwan ka apa.." - itu bukan saspek ka husna? haha..

husna said...

husna saspek blik nyah... sebab depa yang selalu cam rajin skit nak letak lampu2 cam gitu ataupun hiasan2 yang len... tapi kot kot silap saspek....
TEKA la kot kot tu bilik hazwan..
seingat husna.. hazwan dok kat situ gak...

puan oryza said...

kesian kat hazwan...tak pasal2 kena..hahahha..gelak ramai2

husna said...

hehehhehhe
ehhh
tak baik gelak kat hazwan tu...
budak baik...
kak husna tak de niat nak kenakan hazwan pon...