Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, September 03, 2009

mata kelat + otak tumpul = sahur nak makan apa?



aku dah ngantuk nih.
sahabat-sahabat tengah bersemangat waja.
aku tabahkan hati untuk sama-sama bersemangat waja.
demi tesis terchenta!
demi tak mo dok sini lama-lama.


skarang mata cam kelat-kelat skit..
otak pon cam tumpul jaa..
hanya mampu piker nak makan apa sahur nanti jaa...


bila mana pulak otak aku cam tajam memiker skit?
1. time sorang-sorang kat lab buat eksperimen. tak dengar bunyi lain selain bunyi mesin aku..
2. time mandi.. banyak gak la idea datang mencurah seperti shower yang mencurah-curah.. tapi masalahnya.. mandi kejap ja. so idea pon sempat mai skit ja laa..
3. time nak tido.. adei... ini memang jam habes... time aku nak tido sedap-sedap... barulah idea datang.. sakit hati tul la. kadang-kadang boleh sampai 3 4 jam aku tak boleh tido..panjat katil, turun katil, panjat katil..



3 comments:

Nadiah Sidek said...

mandi la lama2 gitu..nnt dpt byk idea :p

-NS- said...

husna kan saintis.. biasa la tu..:) hahaha

husna said...

kak nadiah: tak leh mandi lama2.. nanti kecut...


kami: hahahahaha... saintis suka ati