Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, September 02, 2009

persamaan yang boleh dibuat baru-baru ini

nampak tak persamaan gambar-gambar aku ini??





persamaan 1. aku nampak cam yakin ber-posing dengan spek mata hitam...
alasan 1: bila pakai spek mata hitam tu, aku rasa muka cam nampak stabil (??) skit... kalu tak pakai, aku rasa muka aku jadi bertambah bulat bilamana selendang dikenakan...
alasan 2: pastu nak lindung mata panda aku tu.. aku tak tau nak buat camna dah pasal dark circle tu... susah oh nak cover dark circle nih.. dah la tak reti make up..
adei. nak raya nih.. muka pasti kena cun. licin. mulus. tapi masalah besaqnya... aku malas nak jaga sekarang ni... kalau balik malam, penat, aku hanya basuh kaki dan basuh muka dengan air.. pastu terus tidoq.. aiiii... tak leh jadi ni... sekarang muka aku penuh ruam dan merah-merah jerawat..




persamaan 2: mulut aku tak lekang dengan muncung...
ala ala budak-budak remaja tangkap gambo boh dalam myspace...
alasan: aku rasa muka aku nampak slim skit bila aku muncungkan mulut... boleh terima dak??
hehehhehe... aku sendiri pon tak leh terima bila tengok balik semua gambo yang ditangkap... semuanya bermulut muncung a.k.a onni.. apa kes.. tak pelbagai langsung riak muka... sahabat-sahabat aku pon dah beleteaq panjang berjela dah... sebab aku rosakkan gambo depa.. tak sedaq diri dah tua tapi dok posing cam budak myspace..
so kena prektis lagi la depan cermin kat bilik tu... cuba dapatkan pose yang cantik.. riak muka yang comei.. senyuman yang menawan... aiseh.. kerja bertambah la gini..




p/s: semuanya kerna sambutan raya...


aku nak cerita pasal singgah sahur kat mamak khalil pagi tadi...daya dan bed belanja... tapi tak dak gambaq tak best nak cita.. aku lupa usung camera pagi tadi... lupa sebab mamai-mamai pagi tadi. jalan kaki hoyang-hoyang turun bukit... tak penah penah pi sahur kat khalil tuh.. tapi... thanx bebanyak lah kat daya dan bed... best ooo dapat pekena nasik waktu sahur.. rindu kat nasik mak la plak...


6 comments:

puan oryza said...

ha a la... kalo pakai spek mata itam akak nmpk lg komersial.. muncung pun muncung la kak... model kan slalu gak muncung2 kan..hehe

-NS- said...

duk muncung je.. :)

Nadiah Sidek said...

yg akk perasan persamaannya tang muncung tu la. ahaks!

husna said...

farhana: ngeh ngeh... model2 nganga mulut.. bukak mulut bagi nampak gigi 2 batang..

kami: hehehehehe... tu la pasal.. onni

kak nadiah: tu la pasal... bosan gak tgk gambo sendiri yang baru-baru ni semua mulut muncung.. hehehehehe

Hazwan Hussin said...

jgn muncung sgt..
nnt org len buat tmpt letak hanger utk sngkut baju..haha

husna said...

hahahaha... dah test dah.. sangkut baju mmg tak mampu... tapi kalau nak buat orang cemuih.. mampu sangat laaa