Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, October 22, 2009

godak gambo lama

aku balik kampung petang selasa hari tu...
konon mau balik sini hari rabu..
balik semata mata mau bagi balik netbook yang aku pinjam dari adik kesayangan..
dapat tau Bos-No-2 demam campak.. mc 1 minggu..
aku terus amik peluang...
aku balik sini petang tadi.. muhaha..
ehem. ampun ya bos..
tapi aku maseh jugak terngiang-ngiang kata-kata dia..


aktiviti 2 hari di rumah...
makan nasik arab resepi baru, adik kesayangan bawa balik rempah...
buat puting roti resepi muna, mak puji sedap, terus buat 2 3 kali dan berhasrat mau bagi sama jiran..tapi jiran takdak kat umah la plak.
layan filem upin ipin 4 5 kali, ini kerja budak faizah.
gosip-gosip, sembang-sembang, gelak-gelak, usik-usik sama mak dan adik yang satu.


selain itu...
aku godak gambo-gambo lama....
aku jumpa ini....





p/s: hasil dari balik kampung kali ini... (1). netbook sambung pinjam.. (2). dapat tukar camera dengan bang cik.. bodek skit, jet skit, pujuk skit...


No comments: