Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, October 22, 2009

klik RCQ: putra, spm '01

updated:
yong adlina.... asal hang punya entry bunyi mengharukan... hang amik gambaq aku tanpa jejak disini ha... wei.. aku betul la rindu zaman sekolah... surat hang bagi kat semua orang masa lepas spm tu, aku maseh simpan kemas.. nanti aku tunjuk kat hang balik... muhahaa... 1 lagi.. apasal aku tak reti nak bagi komen kat blog hang?
.
..
aku mau godak album sekolah menengah masa raya hari tu..
mau boh dalam blog, seiring dengan reunion masa raya hari tu..
tapi terlupa...

masa di kampung semalam, baru aku teringat nak tengok album lama..
sebenaqnya... aku mau cari gambo ini.... gambo ahli klik RCQ.

ahli klik dari kiri: lyn, cek pah, yong, sarah, juei dan husna.


sekali pandang, sure korang dapat cam aku kan?
dalam banyak-banyak gambo form 5, aku suka gambo ini..
sebab dalam gambo ini, menampakkan aku bersama kasut sekolah yang aku paling suka dan sayang...
masa tu, aku rasa aku cool habes la bila mengenakan kasut tu.
dan tengok la gaya pemakaian aku masa dulu... dan tudung sekolah yang singkat itu...


selain aku jumpa gambo-gambo sekolah menengah...
aku juga telah jumpa buku klik RCQ.
RCQ = ransack chics quest..
ape kebendanya tu, korang jangan tanya aku..
aku sendiri pon tak sure apa maksud sebenaqnya...
english aku tak la hebat...
itu punya nama, rasanya yong yang letak..

aku bukak ja buku tu, terus aku gelak gil-gila..
sampai mak aku naik ke bilik aku, jenguk apasal aku gelak sakan sorang-sorang..

meh aku cerita skit pasal buku tu...
diwujudkan masa form 4... tahun 2000.. tahun Y2K..
aku kira-kira... hampir 10 tahun yang lalu la kan...
dalam buku tu ada tercatat nama 6 orang ahli;
chief: clay.
chief assist: point break.
accountant: taran.
book holder: left-eye.
quota master: carter.
master kepo: shane.

jangan tanya aku nama-nama diatas mewakili sapa... sebab aku dah tak ingat... masa tu semua boh nama artis boy band yang dia minat.. yang paling aku sure, carter tu lyn.. sebab lyn minat nick carter BSB...
oleh kerna buku tu maseh baik dalam simpanan aku... maka rasanya left-eye tu adalah aku.. apa jadah aku letak left-eye pon aku tak tau... rasanya dulu aku minat AJ BSB... AJ beb.. muhaha.. masa tu aku tak dengaq coldplay betul-betul lagi...

setiap buku klik pasti perlu ada rules and regulations to obey.. tok sah la aku nak taip satu-satu kat sini kan...
buku tu kami tules gosip panas... panas masa tu laa... pasal budak kelas sebelah, pasal budak derma, pasal budak kelas sendirik yang kami tak suka...


bila tengok dan ingat balik semua kenangan indah dan gembira masa itu....
rasa diri ini sangat lucu...
dan semua kenangan indah itu tersimpan kejap dalam ingatan...


ini aku letak skit 2 3 gambo-gambo lama...







p/s: aku plan, nanti next reunion, aku mau bawak buku ini untuk tatapan ahli RCQ.. amacam geng?

2 comments:

Anonymous said...

haloo wow sikitnya gambaq.. tkpa nanti aku godak2 box aku nanti..

husna said...

sarah? aku tak larat nak upload.. dan sebab muka aku cam lucu ja masa dulu... ehek