Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, October 13, 2009

kerana mu seminar hari jumaat

aku akan cuti mengeblog dan tengok blog orang lain... kali ini aku ikut kata The-Fourth.. ya.. kali ini aku nekad.. 2 3 hari ini, aku akan bertapa di tempat yang tak dak internet...

aku mau bersedia sebaik mungkin... bab nak berdiri dan bercakap kuat-kuat tu aku boleh tahan lagi... bab nak paham soklan dari manusia yang curious (dan kadang-kadang aku tengok cam nak pekena orang saja lagaknya) terutama pak-pak dan mak-mak arab yang berkeupayaan bercakap bahasa inggeris dengan lidah bergulung tu, yang akan buat aku tak keruan...

aku dah estrak baju kegemaran dari timbunan baju... mau basuh dan pakai pada hari seminar.. baju baju lain yang menggunung tu... hujung minggu ni baru aku nak humban masuk mesin...

korang JANGAN DATANG seminar aku.. itu suatu yang pasti...

---------------------------------------------------

semasa seminar nanti, aku mungkin akan jadi anak yatim piatu.... The-Big-Bos jauh di bumi tumpah darahnya, walaupun dia kata nak datang jumaat nanti, tapi aku tak yakin sangat.... Bos-No-2 plak outstation....

5 comments:

zati zuber said...

chenana,
bertabahlah
it will over before u know it..
keskeskes..
all d best..
yeah!

puan oryza said...

hahaha..kelakarnye statement "pak2 arab dan mak2 arab yang berkeupayaan bercakap bahasa inggeris dgn lidah bergulung" tuh! hahaha... gulung ke tengah ke gulung ke belakang tu..huhu

avie eicca said...

All the best weh! Lepas ni ang mainla internet puas! :D

arixahmad said...

Husna,
Aku berdoa semoga dikau berjaya dgn seminar hari ni,
Doakan daku jua sbb mgu depan daku pulak..HAMPEH

husna said...

zati: ye ye.. thanx wei atas sokongan padu..

farhana: heheheehe... ntah la diaorang gulung kot mana.. hanya mereka yang tahu... tadi kasim ada tanya soklan.. naseb baik leh paham..

marina: thanx wei.. malam ni aku update blog sepueh nya!hahahhaha

arix: ye. thanx wei.. thanx atas sokongan padu.. ye.. HAJA HAJA! gudluck tuk next week... lepas tu kita raya sakan...


aku tengah HORAY HORAY kemoning!