Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, October 16, 2009

perjanjian: baik bos!

sebelum aku update cerita-cerita sepanjang aku bercuti blogging...
aku nak tunjuk 1 benda baru aku dapat...

tadi lepas seminar, aku jumpa Bos-No-2...
hajat hati mau mintak...

2 tick pada kotak yang tertulis good..
1 signature..
1 cop rasmi dan...
SV's comment yang berbunyi... I strongly support the application...


sebagai pertukaran yang bijaksana...
aku perlu buat benda ini.....


okei, aku cakap, kau tulis.

ala dr, tulisan saya buruk..

tak de tak de.
kau ikhlas dak ni?

emmm... tak dr..

kau kena buat dengan ikhlas husna...

okei. okei.. saya ikhlas nih..

ha.. kalau ikhlas tu... senyum skit..
hah.. kau pegi fotostat..

dr sign dulu la..

mmm..meh sini..

cop dr? baru cun..

budak ni... aku pelangkung kang..

hahahahaha..

husna.. ni untuk kebaikan kau jugak.
kau kena berubah husna...
aku serius ni...

BAIK BOSSSS!!


-----------------------------------------------

The-Big-Bos juga ada masa kejadian tak diingini itu berlaku...

dr...dr sign jadi saksi..

uh.. aku takmau masuk campur..

6 comments:

puan oryza said...

kak husna, dr suruh anta journal ke?

husna said...

hehehhee.. aha.. dia dah lama suruh. tapi kak husna dok lambat lambatkan..

puan oryza said...

baik tulis cepat.. nanti dr mintak kat Padang Mahsyar lagi susah..
hehe

husna said...

haahhahahaha..
betul betul..
kena cepat tulis...

Nadiah Sidek said...

erk...buat cepat tau husna. berat tu perjanjian tu

husna said...

tu la pasal kak nadiah, dia tanya cadangan dr coswald, mau letak syarat apa kalau tak boleh... dr coswald bagi cadangan, husna akan bayar balik semua perbelanjaan... tapi cadangan itu ditolak mentah mentah...