Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, October 08, 2009

hampa penah tak jerit sekuat hati??



sepanjang hidup aku, aku tak penah lagik jerit sekuat hati...
walaupun dah 5 6 bukit aku daki,
walaupun ada la 1 2 gunung aku daki,
aku tak penah pon skali jerit kuat-kuat macam orang buat dalam filem bila mana mereka sedang tension dan daki bukit atau gunung atau berada di tempat tinggi...

dan...
aku teringin sangat nak jerik sekuat hati..
sekuat mana suara aku mampu capai..
terutamanya, sekarang ini...
AKU NAK JERIT !!.
walaupun aku skarang hanya berada di bilik hostel di tingkat 9, tempat yang tak hebat sangat tingginya,
walaupun aku tengah batuk dan sakit tekak...

tapi....
aku takut orang terjaga dari tidur lak....




p/s: teringat lak sajak dalam filem ada apa dengan cinta...yang nicholas saputra menang dalam pertandingan puisi tu... aku mau bingar, aku mau ke pasar... cam gitu la lebih kurang... aku dah lupa.. tapi aku suka sajak tu...


p/s/s: hari ini aku berjaya bangun awal... yey!

No comments: