Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, October 16, 2009

yey! keresahan seminar tamat

yey.
aku dah balik memblog.


emmm... sebenaqnya aku tak la ikut cakap The-fourth sangat... aku curi-curi jugak buka blog.. tengok blog kegemaran...cuma tak menulis blog saja...





alhamdulillah. yey.
akhirnya seminar yang mendebarkan sudah berakhir!
aku ingatkan akan jadi yatim piatu masa seminar..
tapi dua-dua Bos ada..
The-Big-Bos sampai dari sabah pagi tadi...dan Bos-No-2 tak jadi outstation..
harapan aku supaya tak dak soklan semasa seminar tidak kesampaian...
aku berusaha juga tepis..
tepis dengan hujah-hujah pembohongan..
dengan gagap gagap dan bahasa tonggang langgang..


trima kaseh tuk sahabat-sahabat dan rakan-rakan yang datang menjadi pendengar serta memberi sokongan padu..
kurang la skit gubra tu...


aku nya cara penyampaian sangat slow..
dan suara mendatar..

berdasar soklan yang ditujukan...
aku dapat tau jugalah kelemahan aku..
dan tau apa yang aku kena atasi dalam projek aku...


hajat hati mau balik tidoq kat hostel lepas seminar..
tapi tak boleh..
sebab The-Big-Bos ada dan mau mintak Bos-No-2 sign borang extension GA..


kesimpulannya...
YEY!!!
aku rasa bahagia...


sekian terima kaseh.




p/s: tuk kemarin punya hal... The-Fourth, tahniah man!...




2 comments:

Nadiah Sidek said...

clap.clap.clap. tahniah husna!

husna said...

wawet wawet..
trima kaseehh!