Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, December 04, 2009

the beatles


aku klem yang aku ni peminat the beatles...
the beatles berada no 2 dalam carta band kegemaran...

klem ini dibuat tanpa segan silu berdasarkan kesukaan aku terhadap semua lagu the beatles dalam album let it be naked..
dan juga beberapa lagu mereka yang dari album lain...

tapi....
setelah aku mendengar beratus-ratus lagu the beatles, yang di-copy dari The-Fourth...
aku rasa, aku tak patut letak the beatles kat no 2 dalam carta band kegemaran...

sebab...
ada banyak jugak lagu-lagu mereka yang aku tak suka.. tak gemar..


---------------------------------

aku telah copy beratus-ratus lagu the beatles dan lagu-lagu dari album mika yang baru sebagai teman di kala aku bertapa nanti...

skarang sangat layan lagu:
1. eleanor rigby, the beatles.
2. love you to, the beatles.
3. getting better, the beatles.
4. ring ring, mika.
5. rain, mika.
6. i see you, mika.

trima kaseh kepada zati, The-Fourth dan kawan-The-Fourth-yang-aku-tak-kenai kerna bagi copi lagu-lagu yang best itu...


------------------------------


aku mahu mulakan cuti dari blogging...
aku serius.
daaaa..



2 comments:

avie eicca said...

seriously,SEMOGA BERJAYA, INSYAALLAH. ALL THE BEST HUSNA DAN AINI DAN SEMUA.

husna said...

yap yap... insyaallah...
makaseh marina!!