Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, December 04, 2009

go!

mulai esok, aku akan bertapa...
menules tesis..


blogging?
CUTI.

tidur siang?
TAK BOLEH.

tidur awal?
PUN TAK BOLEH.

tidur 6-8 jam sehari?
LAGI LA TAK BOLEH.

3 kali aku ulang pasal tidur. nampak sangat aku suka tidur.. muhaha.


diet?
ON LAGI. pasti...

datang lab?
CUTI KEJAP.

tengok wayang?
TAK SEMPAT.. nanti nanti laa.

huha huha sana sini?
JUGA TAK SEMPAT....



alaaaa.. percubaan seminggu saja...

wish me good luck k.


daaaa.




p/s: kalau percubaan pertama ini berjaya... nanti lain kali, aku boleh mintak tempoh pertapaan yang lebih panjang dari Bos-No-2.. ni orang panggil, bagi betis nak paha...





3 comments:

eL_kZ said...
This comment has been removed by the author.
husna said...

su! asal ko delete komen ko.. aku baru nak balas ni.. sanggup langgar cuti nak balas komen ko...

apa apa pun... trima kaseh bebanyak.. haja haja!

husna said...

su! asal ko delete komen ko.. aku baru nak balas ni.. sanggup langgar cuti nak balas komen ko...

apa apa pun... trima kaseh bebanyak.. haja haja!