Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, December 22, 2009

gambar kenduri kak yati

alang-alang aku rajin skit nak uplod gambo hari ni..
aku uplod gambar kenduri kawen kak yati tuk tatapan semua.
rasa bersalah plak tak letak gambar tuk tatapan kak nadiah yang nun jauh disana.
demi kak nadiah, saya sanggup letak gambar yang ada muka saya sekali.
oh kak nadiah.. sila sila...















oh ya. aku, zati, arix dan The-Fourth tak ikut konvoi dengan rombongan skol itu... kami sampai lewat skit. depa dah abes makan... so gambo pun skit la gak aku tangkap. sebab dok kalut makan..
seperti yang dirancang, hari itu, aku cuti diet nasik.





2 comments:

Nadiah Sidek said...

ha..letak pun :D

husna said...

kameraX: thanx for the invitation.

kak nadiah: hehhehe... tapi tak banyak husna amik gambo...