Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, December 22, 2009

pesta pulau pinang '09

dah lama aku tak letak gambar bukan?
ini semalam punya...
pesta pulau pinang '09.
dalam konon dok bizi dengan penulisan thesis, aku menyempatkan diri untuk berseronok-seronok sampai pening-pening kepala.
tahun ini, aku naik permainan yang jenis budak-budak boleh naik punya. tapi pening gak la lepas turun..
permainan yang paling mahal, paling sakit dada, paling pening, yang mak bapak tak berapa nak kasi budak-budak naik, aku dah naik sampai muntah-muntah pada tahun-tahun lepas....
hajat hati semalam, aku mau naik merry-go-round, tapi tak kesampaian...


















p/s: orang olympus service centre dah call. camera dah sembuh. tapi duit tak dak nak bayar nih. bang cik TOLONG!!! kasi duit skit.




3 comments:

eL_kZ said...

*seperti biasa cikgu kontrak-yg bosan-xde mende nk buat-tgh free gile komen dulu..hehe

pesta pulau pinang
first+last pi mase 1st year ='(

bile nk pi penang ni...
waaa..

husna said...

kalau ko tak komen, sunyi lah kotak komen aku...


aku pun dah lama tak pi pesta... jarang2 pi syok gak.. tapi bab jam n parking yang malas skit..

ko datang la penang..
bleh jumpa.. jumpa marina skali...

eL_kZ said...

oh memang aku teringin nk cuti2 penang

tp cikgu kontrak ni name je cikgu..tade cuti sekolah macam cikgu lain..name pon kontrak kan..
-__-"huhuhu