Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, December 15, 2009

gambar pasport


siang tadi, aku ada kena tangkap gambar pasport.
hasilnya? seperti biasa. tak brapa nak puas hati.
bila setiap kali gambar pasport diambil... pasti...

1. pipi kembung tak boleh nak sembunyi kot mana.
2. senyuman pelekat senget sebelah.
3. kerongsang bawah dagu senget sebelah.


haih.

tapi... kulit aku nampak cam licin. pandai depa edit.



p/s: pasni, rasanya entry-entry aku susah nak ada gambo. kamera belum keluar wad. haih haih.




6 comments:

Nadiah Sidek said...

pipi kembung comel apa!

husna said...

hahahha...
kalu pipi kembung cam safiyyah comel laa..

eL_kZ said...

"kulit aku nampak cam licin. pandai depa edit"

hhaha..aku pon slalu dpt gambar camtu

husna said...

hahhaa..

bab kulit nampk licin dalam gambar aku selalu puas hati.
tapi bab pipi kembung yang selalu mencul dalam setiap gambar yang aku tak brapa puas hati..ehek

DAKWATUNNISA said...

Apapun kakak cikyah sorang ni sangat cute.

husna said...

ya memang.
lebih cute dari adik kesangannya yang sorang itu..
hahahaha