Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, December 14, 2009

sijil

laporan terkini dari tempat pertapaan.

jam 12 tgh malam.
lagu yang diulang-ulang: biar jiwa, fynn jamal.
aktiviti: belek-belek sijil-sijil. thesis tolak tepi sat.



dalam dok belek-belek sijil ni, aku ada jumpa perkara-perkara yang tak brapa logik dek akal dan menyedihkan...
contohnya...

1. sijil berhenti sekolah menengah. sek men keb putra. ruang jawatan khas, ada tules, ketua tingkatan 5A. apasal aku tiada ingatan tentang aku penah pegang jawatan tu? nampak sangat aku tak buat bakti apa-apa kat kelas... dan tak buat kerja gamaknya...lawan cikgu kelas ada la aku ingat.
2. sijil pendidikan seni pmr. aku dapat A. camna boleh dapat A pon tak tau. tangan dari dulu sampai sekarang kiat. aku saspek cikgu zaiton bagi semua orang dapat A.
3. sijil jamboree. ya aku budak pengakap. BIMP-EAGA jamboree 2000 dan 18th asia pacific jamboree 1997. kena gigit dengan anai-anai. masa tu simpan dalam almeri kat umah. anai-anai buat border lekuk-lekuk tambahan. sedih tul. bukan tu ja... banyak lagi yang kena gigit ngan anai-anai.







4 comments:

eL_kZ said...

"jam 12 tgh malam.
lagu yang diulang-ulang: biar jiwa, fynn jamal.
aktiviti: belek-belek sijil-sijil. thesis tolak tepi sat"

hahaha...memang2
time nk taip2 tesis ni..slalu macam ni
aku dulu

aktiviti: layan kdrama yg ade dlm komputer
tesis tolak tepi terus..esok smbg lak ;p

husna said...

hahahaha..

betul betul
malam tu bukan tolak tepi sat, tolak tepi terus...

eL_kZ said...

skali skala ang rehatkan minda jap xpe....caiyo!!

husna said...

ye betul betul..
yeah caiyo!
untk ko jugak.