Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, December 21, 2009

kenduri kak yati

kak nadiah,
saya ada tangkap gambo kak yati di kendurinya...
khas untuk tatapan kak nadiah.
tapi malas pilih. malas nak upload...
kak nadiah dah tengok dalam blog farhana kan?
hehhehehe.
cantik kan kak yati?



sebab sebenar aku malas nak letak gambo masa kenduri tu adalah:
muka aku dalam semua gambo nampak kembang sebesaq pinggan.
tak cun. tembam. semedang pipi kembung.
kaki aku ja cun pakai kasut 4 1/2 inci.
tapi tak kan nak letak gambo kaki ja plak.

sori kepada sesiapa yang ingin tengok gambo kenduri kak yati dari blog aku.
korang pi tengok kat blog farhana.


kalau nanti-nanti aku rajin.
aku letak k.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
:)




2 comments:

Nadiah Sidek said...

isk. sabo je la

husna said...

hehhehee.. okeh. husna dah uplod