Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, December 02, 2009

on your mark

aku telah meminta sesuatu dari Bos-No-2...
sesuatu yang dia jarang nak bagi, dia kata laa...
Bos-No-2 telah bersetuju untuk memberi tempoh percubaan..
sebagai bukti dan balasannya......

aku kena bagi kat dia chapter 1, 2 dan 3 pada 14 disember ni...

chapter 1: pengenalan. sudah 100% siap. positif. tak payah risau dah.
chapter 2: literature review. aku kena rombak balik semua. start dari 0. aku mampus la.
chapter 3: experimental. separa siap. banyak kena edit. aku tipu Bos-No-2 kata chapter 3 ni dah siap. lagi mampus la aku...

dan....
aku kena siapkan ini dalam masa lebih kurang 10 hari saja. 2 3 hari ni, sibuk dengan kerja-kerja mengemas lab pulak....


kesimpulannya: aku harap aku tak mampus. pengsan pun jangan. janji dengan Bos-No-2 ni, tak boleh buat main. kalau berjanji dengan The-Big-Bos, dia lupa, aku buat-buat lupa.. ngeh ngeh.




-----------------------------------------------

sebelum kau buat perkara yang kau minta tu, aku nak kau kemas lab kau tu. nama ja penghuni dia perempuan, tapi comot. comot macam kau jugak.


----------------------------------------------






8 comments:

eL_kZ said...

10 hari tu
>__<
caiyo!! caiyo!

husna said...

oh. trima kaseh su.
ni kerja gila bagi aku. tapi dah buat janji. cari nahas.

avie eicca said...

boss-2 kata lemas or kemas?
All the best husna..kadang2 benda camni boleh push kita!
HUsna Boleh Habis!

husna said...

oh. silap eja. tak perasan. naseb baik hg bgtau...
thanx wei... itulah. dah lama aku tak push ke maksimum mungkin..

Nadiah Sidek said...

"comot mcm kau jgk" - ahaha! ayat takleh tahan la bos-no-2 tu :D

husna said...

hahahha.. tu la kak nadiah..
husna pon tak leh tahan..
siap suruh husna bukak lab, dia mau lawat, nak buktikan lab tu comot. comot mcm tuan dia.. hahaha
tapi rasa macam comot tu sesuai guna tuk budak2.. comot tapi cute.. muhaha.

Loyer Lelaki said...

ko bagi bos ko kek semut banyak2. silap2 gaji ko pun bleh dia lupa.

husna said...

tu la en.loyer.. aku pun ada niat nak buat cam gitu.. kalu lupa gaji takpe, yang itu aku boleh tolong ingatkan..