Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, December 02, 2009

mahu kurang berat badan.. lagi ha?


last week,
terbaca iklan kellogg's special k diet. makan 2 kali sehari selama 2 minggu, boleh kurangkan saiz jeans...
.
.
semalam,
dengar cerita fir. cerita kejayaan diet dan senaman dia. dia berjaya kurangkn berat badan berbelas-belas kilo dalam masa 2 bulan lebih-lebih.
.
.
hari ini,
1. mulakan kembali cabaran 45 hari no-nasi. masa percubaan pertama cabaran ini dulu, hanya mampu bertahan tak makan nasi selama 18 hari je.
2. pi tesco, cari kellogg's special k cereal. dan beli juga benda-benda yang low fat.
3. masa nak keluar dari tesco, promoter bizzy body slimming mai bagi free tretment voucher. aku amik, tunggu lagi?... pastu dengar skit dia cakap. sedaq-sedaq aku dah bok keluaq duit, nak ikuti 1 day slimming treatment.
.
.
cepat terpengaruh bukan???
.
.

3 comments:

avie eicca said...

aku suka cara ang amik gambaq!kreatif~!

husna said...

oho.. makaseh.. malu aku wei..hahaha
mana ada kretif, jenuh aku pusing camera, susun benda. tak tau sudut mana mau amik gambo.

avie eicca said...

ala jangan malu2..kami semua tahun kebolehan hang. =)..