Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, January 08, 2010

esok hari bersama romate. dia ada bawa periuk, nak mintak dia masak nasik lemak la esok.

dah lama jugak rasanya aku tak letak gambo makanan.
ini yang aku makan hari ini.
ya aku makan pecal lele.
makan nasik.
diet no-nasik masih bersambung. tapi, ada lubang-lubang.
makan pecal lele bersama fir dan aini. semperna hari terakhir fir di penang. nanti susah dah nak jumpa pecal lele yang sedap tu.
dia telah dipanggil ke sabah oleh The-Big-Bos.
kena tolong The-Big-Bos yang tak tau letak dokumen kat mana..





sok cuti. hari minggu.
rasa cam nak buat keja kat bilik saja.
sambil-sambil tu nak bermesra dengan romate baru.
ya. aku dah ada romate baru. masuk hari isnin hari tu.
tak sempat lagi nak suai kenal lebih lanjut.
aku balik tengah malam, dia dah tido. aku bangun bersiap pi lab, dia masih tidur.
cececeh. bunyi cam aku seorang manusia rajin ja...


walaupun aku dah tak leh nak longgok segala macam benda atas katil sebelah, seperti dok sorang-sorang dulu....
syok jugak ada romate ni. ada orang nak sembang. tak la sunyi.
tapi yang paling tak best ada romate ni, aku kena jadi manusia rajin mengemas.
tak leh nak semak-semak atas lantai. tak leh buat perangai malas sapu sampah seminggu.
dan tiap-tiap pagi kena kemas katil.
aku dah tak mau kejadian dulu berulang lagi.
romate tolong kemas katil aku. katanya, 'saya boring, tak de keja nak buat'.
adeh. aku dengar macam dia kata, 'tengok katil kak husna dah berhari tak kemas, sakit mata saya, tu yang saya kemaskan jugak'.



selamat berhujung minggu semua!








2 comments:

Nadiah Sidek said...

nasi lemak?? ini dh bkn diet dh ni :D

husna said...

aha
diet lobang-lobang.