Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, January 11, 2010

persediaan ke kenduri gayah


cabaran kali ke-2 45 hari no-nasik tak sepenuhnya berjaya.
banyak lobang-lobang.
tapi esoklusatulat, kena tahan perut betul-betul.
sebab sabtu ini ada ikut rombongan cek bedah ke nogori.
ke kenduri kawen gayah.
kalau nak ke kenduri kawen, haruslah perut kempis.
selain itu, aku juga harus kurang berat badan supaya perjalanan menjadi lancar.
supaya kereta dapat meluncur laju.
.
.
.
.
.
p/s: oh ya. semasa hari bersama romate, dia tak masak nasik lemak. dia masak nasik goreng. periuk dia best, aku pun ada pike-pike nak beli periuk mcm tu gak. tapi, kalau kena spotcek, habes kena rampas. rugi tu. buat plak kalau Bos-No-2 tahu aku dok masak dalam bilik, mampus kena pancung. bahaya bahaya..
.
.
.
:)

6 comments:

Nadiah Sidek said...

nk gi kenduri pun ada persediaan. hehe..

eL_kZ said...

aku teringat roomate mase aku final year...die mmg suke masak2 dlm dorm [pastu aku la yg untung..hehehe]
*bubur nasi yg die buat mmg sedap

liyana said...

hoi.. rombongan cik bedah?? aku peserta jee... bukan ketua rombongan..
hmm... husna, kain rentang dah siap??hahah

Mr Mizzee said...

Waaaa, aku pun nak g gak

Loyer Lelaki said...

masa study dlu ada mamat kat blok aku ada oven. so memalam je beratur budak2 nak goreng telur la, hotdog la, burger la, ayam la. satu hari mana punya mngkuk pi letak tikus dalam tu a. aku masih igt tikus panggang tu tgh terbongkang dlm oven tu..

husna said...

kak nadiah: hehehhee.. oh mesti. bukan saja orang y nk bt kenduri, org y nk pi pun kn ada persediaan.

su: betul2. kalu ada yang suka masak mmg kita untung. jimat pun jimat. aha.

yana: xde xde. aku tetap lantik hang jd ketua. kain rentang? aku tak cukup bajet nak tempah. aku bagi kain hang tolong tulis oke dak? aha.

mizi: jom aaa.. ramai2 pi kenduri daya. tapi hang nak pi vienna tu bila?

en. loyer: mmg jenis nak buat daje boh tikus kat orang punya oven