Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, January 13, 2010

mereka bukan along

tadi, sepetang aku dok update buku hutang.
kira hutang. hutang dari bulan 11 tahun lepas sampai hari ini.

gila ah.
elaun lambat lagi nak dapat.
hutang keliling pinggang.
merata aku berhutang.
The-Fourth. aini. arix. zati. muna. daya.
tu tak kira lagi hutang seumur hidup aku ngan mak abah dan abang-abang.

aku ada jugak berkira-kira nak cari sugardedi sorang. tapi nak sugardedi yang jenis tak minta apa-apa balasan....

kepada The-Fourth, aini, arix, zati, muna dan daya....
hampa tunggu aku dapat elaun k.


buku hutang aku ada tagline baru.
'berhutang adalah gaya hidup'






slamat malam semua. skarang jadual tidur dan bangun sudah berubah.
sebelum tu, aku nak pi join sahabat-sahabat aku yang dok betapa menules kat perpustakaan tu.
nak tengok apa jadi kat depa. jadi dak bancuh milo cicah biskut kat dalam perpustakaan.
aku bukan nak join cicah biskut, bukan juga nak turut sama tules thesis.
aku nak pi baca novel cinta sat sambil makan karipap. baru boleh tidur lena lepas ni.

slamat tidur semua...






No comments: