Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, February 18, 2010

berkedut

dari dulu aku tengok kau ni, aku rasa, apasal pelik ja muka dia ni.
kau ada keturunan siam ek?


bangun pagi, terus belek muka kat cermin sebab teringat kata-kata Bos-No-2 semalam..
pelik kot mana tah.
siam kot celah mana tak tau.

tapi yang aku nampak jelas sekarang...
pipi makin tembam.
kedutan makin bertambah, terutama kat bawah mata..
oh ngeri.



26????






4 comments:

liyana said...

DR tu mmng... ade je point nak kenakan org... aku rase dh xde modal dh tu.. DR tu kalo dh tegur cmtu maknenye, dia dah rase rapat ngn ko..huhuhu

husna said...

betul la tu... tak dak modal dah..
pandai la hang.. rapat2 ni ssh.. buat sakit hati dan badan saja.. tak sanggup aku.. hanya hang dan daya ja yang cam sanggup menghadapi semua dugaan dan cobaan..

weh cuti panjang nampak..
hehhehee.
atok hang mcmn?
krim salam sama famili hang k.

brat2104 said...

muda lg..

husna said...

26.
tidak muda lagi. tidak tua sangat.