Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, February 18, 2010

tadi pi pasar chowrasta

dah lama tak pi.
panas memang panas. tok sah cita la..

pi beli jeruk. jeruk yang paling baru aku dengaq, jeruk betik pedas.
beli buah berangan. makan cendoi pulut tepi jalan.

borong buku kat kedai buku 2nd-hand, walaupun bajet agak ketat. beli buku gelombang, usman awang. kumpulan sajak2. syair siti zubaidah. aku mau tambahkan vocabulary. beli jugak kinsella, mau kumpul siri shopaholic dia plak..

pastu pi makan kat kedai indonesia tepi pasar tu. nama kedai, janji manis.. mmg betul janji manis punya..
pesan bakso, tak sedap. pastu tengok keadaan kedai yang cam tak terurus dan arix pulak tertengok peti ais dia masa basuh tangan... ya rabbi.. terus tak lalu makan..
balik usm, terus pi makan pecal lele kat tempat kegemaran...





sekian sari berita terkini.


6 comments:

puan oryza said...

saya telah makan jeruk betik pedas sejak june lalu lagi.. beli kt sg nibong je;p

husna said...

wah.. mmg kak husna terlambat tau la nih.. tak penah jumpa sebelum ni.. sll beli jeruk salak jaa..

brat2104 said...

ala.. nk kirim jeruk boleh?

husna said...

brapa kilo nak? jeruk betik pedas?

aha

avie eicca said...

weh aku budak penang pun tak besa makan jeruk pedas. tapi aku jarang makan kedai2 kat sana. cam tak yakin kebersihan hehe.

husna said...

ish. mmg teruk gila dia punya kebersihan kedai..
tu tak pi tengok dapoq lagi...