Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, February 26, 2010

cerita bizzy body


ni cerita semalam...
pi bizzy body:the slimming expert.

sebelum sampai kat bizzy body, 2 benda aku risau.
1. hanya kena pakai spender dan bra masa timbang. kawan boleh tengok. aku malu.
2. Bos-No-2 panggil. sebab aku pi bizzy body time opis hour.


tapi...
kedua-dua perkara yang aku risau tu, tak berlaku... ngeh ngeh.


aku lupa bawak resit yang aku bayar rm38 dulu tu...
so aku buat yang free treatment. 30 minit. ntah panggil apa ntah treatment tu..
guna mesin vibration. huwaa best ho!
lepas treatment terus rasa nak terkencing.


lepas treatment, aku berjaya kurangkan 14.5 cm..
aku saspek, depa tipu jaaa..


tapi yang gilanya..
aku telah sign up tuk 7 sesi lagi.
terpedaya dengan promotion tuk student yang dia war-warkan..




p/s: pekeja bizzy body sini, sangat bagus.. hormat pelanggan. cakap sopan. takdelah nak kata kita ni gemuk ke, tak cantik ke. macam sesetengah tempat slimming aku dengaq, depa cam saiko kita.. punya nak suruh ikut treatment yang depa offer..


p/s: sebelum stat yang 7 sesi tu, aku akan pi skali lagi.. buat treatment yang aku bayaq rm38 tu.. syok nya.


----------------------------------------------
hari ini, sambutan maulidur rasul..
selawat dan salam kepada nabi Muhammad junjungan kita.

No comments: