Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, February 03, 2010

gigih untuk skill baru

update 6 feb: jari kelingking tangan kiri aku hampir tergeliat.

update 5 feb: arix sudah semakin mahir melagukan fur elise. aku pulak semalam, semangat mahu lagukan arabesque.. jenis memilih lagu susah aja. twinkle twinkle little star tak layan...



bila ni?: malam semalam.

jam: 1.13 am.

lagu yang cuba dilagukan: fur elise.
manusia yang cam gigih sangat ni: arix, ditemani husna.
zati? dah jauh berlayar. mungkin dah sampai los angeles, jumpa omar yaghi kat UCLA.


sememangnya semua jenis buta note.
next week baru nak stat kelas.
tapi masing-masing dah berangan nak gubah lagu sendirik.
dan aku bukan daftar kelas untuk main benda ini.









p/s: kelas tajwid aku pun still dok blur2. pastu baca alQuran pun dengan makhraj yang kucar kacir. aku rasa kena amik kelas asas bacaan balik la kalu camgini gayanya...





3 comments:

avie eicca said...

WOW baguihnya dalami dunia akhirat dan musik :) best weh setahu aku kak an tau main organ pi suruh dia ajaq pandaila ampa taktik main musik guna tag kertas tu:)

husna said...

hahahaha..
emmm mmg dia dok main keybod gak...
tapi rasanya sekarang dia sgt bz.
pulun bekeja. nanti nak cuti bersalin.

avie eicca said...

wah thanks weh baru nampak ruang "kata-kata bernas minggu ini" thanks :) weh ang daftar main gitar kat u ka? berapa harga dia? camna ang buat?