Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, February 05, 2010

musim demam


kat luar sekarang, panas membakar. cuaca yang sangat sesuai untuk jemur kain selimut sampai garing.
kat lab pulak, sejuk menggigil. ekon kat lab itu baik punya tala kat pipi kiri aku. tempat duduk tak stategik langsung, silap pilih meja.

berhadapan keadaan macam ini, aku terus demam..
demam kemarin dan kemarin dulu. hari ini alhamdulillah sehat sejahtera.
zati pun demam, dia demam lagi teruk dari aku.
aku punya demam kali ini tak la teruk mana.. tak boleh la nak ngada-ngada nak mintak orang buatkan air oren atau picitkan kepala dan badan..
arix pulak dah mengalami demam 2 minggu lepas..

rasanya sekarang, orang pakat demam.
mak-mak kami pun pakat demam di kampung masing-masing.
mak arix dah demam, mak zati baru baik demam, mak aku tengah demam.


hampa semua pun jagalah kesehatan ye..





3 comments:

eL_kZ said...

mmg panas skrg ni
asal kelas sejarah time tgh hari je...budak2 ni ajak pi library [sebab library ade ekon]

terbantutlah plan ngajar aku

HuMayRah HaYatI said...

k yati bru jer lega demam..

husna said...

su: pandai budak2 tu nooo..

kak yati: kak yati pon demam. itulah, ramai org demam skrg nih. take care kak yati