Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, February 08, 2010

hujung minggu yang relex. tapi sebenaqnya, hari-hari aku relex..


hujung minggu yang lalu,
aku buat benda-benda yang dah lama aku tak buat.

1. keluar bilik semasa matahari baru nak keluar. keluar bilik sebelum matahari keluar lagi la lama tak buat. rindu jugak nak buat nih.

2. layan drama korea. tajuk drama: you're beautiful. layan sampai habes walaupun hero dia tak boleh blah. lama tul tak buat aktiviti ni. tapi tak la sakan macam dulu2. dulu2 aku boleh tak tidor 2 hari sebab layan drama korea. siap nangis2 gitu... haih. rindu gak nak nangis tengok drama korea. dalam panggung pon dah lama tak nangis...

3. berenang. pegi bersama aini dan kak ros. oleh kerna dah lama aku tak turun kolam, aku punya panik-takut-lemas datang balik. lepas berendam 1 jam lebih kurang, baru aku ada komfiden skit, stat la renang gaya bebas-ikut-suka-hati-aku. dah lama jugak badan tak ada tanda terbakar oleh air klorin. lepas ni kena pi selalu ah. demi sipadan barulah aku begini... dayah, amacam renang?





2 comments:

Daya Rudy said...

husna nak swimming jugakkkkk-daya

husna said...

jom.
nanti kita pi.
ko tu asyik bz....