Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, April 14, 2010

berhenti, tak kan punyalah

"bos ada bagitau kat bos satu lagi pasal niat saya nak berenti ek?"
"ha la. aku bagitau la."
"awat bos pi bagitau... dia kata apa bos?"
"dia kata, "celaka, dia tak bagitau aku pun". kau memang jarang ek jumpa dia?"






*******************************

"saya tak kan berenti punyalah bos. kalau saya nak berenti, dah lama saya berenti. saya takat kata saja... buat tak pun. banyak benda saya perlu ambil kira"
"hang kata la. cukup 44 kali. betui jadi baru tau."


3 comments:

Hazwan Hussin said...

ish kak husna, jgn brenti lg..sket lagi dah nk tamat..kemon ar

Nadiah Sidek said...

lain kali jgn bgtau apa2 kat the-big-bos benda cmtu..diorg berdua kan kwn baik..mmg takleh simpan rahsia :p

husna said...

hazwan: yeah. berjuang hingga ke titisan darah terakhir.

nadiah sidek: hehehhehe..lama dah the-big-bos tau.. tp baru dia pi bgtau kat bos-no-2.. mmg tak leh simpan rahsia tu la.
tersilap laaa..