Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, April 14, 2010

ting tong


tidor pon dalam 2-4 jam sehari.
itu pun setelah dicampur dengan 20-45min tertidur kat meja studi diwaktu petang yang redup.

aku baru 2 hari berturut2 menjalani hidup macam ni.
dah rasa ting tong.
kalau dah 4 hari berturut2?
kalau seminggu berturut2?
kalau sebulan berturut2?
kalau 3 bulan berturut2?
mau nya rupa cam jerangkung dah jadinya.
kepala pun bukan takat ting tong saja dah.

dedikasi ditujukan kepada orang2 yang terpaksa hidup camgini.
terutamanya tuk kawan2 aku kat skol kimia nih.
tabahlah anda!
haja haja!!!



*************************
sudah sedia maklum..
ramai insan2 sebaya aku, yang dulunya ijazah kimia usm, tengah sambung master kat skol kimia ni gak.
tapi setelah lebih kurang 3 tahun buat master secara padu atau tidak padu, tak dak sapa lagi yang hantaq/habes.
pada mei ni, akan terbitlah kumpulan pertama dikalangan insan sebaya yang akan hantaq 10 salinan tesis.

maka lepas ni masing2 akan lagi terkejaq2 nak perabes master.
dan akan makin kuat tekanan tuk habeskan master.
aku yang bermain setiap masa ni pon turut sama merasai kemeriahan tekanan yang menghentam tubuh, jiwa dan pikiran.

masing2 yang berkeliaran disini selama 7 tahun, sudah bosan.
sudah tidak sanggup berlama2 lagi.



YEAH!!
CAIYOK CAIYOK semua!



*****************

aku agak letih dan ting tong, tapi ada semangat yang terbit.
kira orait la tu.
dah lama gak aku buat perangai tak dak semangat.





6 comments:

eL_kZ said...

mata panda~

Nadiah Sidek said...

chaiyok husna!

Fairus Basir from The Juggling Queen said...

good luck! zaman tu dah berlalu. but rasenye krg still lg kena camtu, :(

husna said...

su: mata aku mmg dh lama cam panda. kalau tak cukup tidoq, bos aku kata mata aku macam msk kedalam. hahaha.

kak nadiah: yeah! trima kaseh kak nadiah.

paij188: thanx.. selagi tak habes studi nih, rutin harian mcm tu la..

Hazwan Hussin said...

yaa..mari kte cpat2 tamat!!

husna said...

yeah.. mari cpt2 kita perabes.
hazwan, kalau hang tamat lebih awai dr kami.. mmg berTAMBAH2 stress la kami nih..