Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Sunday, April 11, 2010

dapat semangat

dah lewat petang baru teringat benda Bos-No-2 suruh buat.
buat keja kat lab eksperimen.

nampak mesin2 yang dah lama aku tak pegang.
tiba-tiba mai angin teringin nak buat sampel.
maka, aku buat sampel.

alhamdulillah.
aku jumpa sedikit semangat-nak-habeskan master di situ.

kat mana lagi ek aku boleh dapatkan semangat.
nak kumpul bagi banyak sikit.




*******************************

kat panggung wayang boleh dapat dak semangat tu?
last movie yang aku tonton adalah remember me.
lama gak tu.
atau mungkin boleh dapat semangat kat sipadan.
tak pon, boleh dapat semangat banyak2 bila dapat hadiah byk2 masa besday nanti.
muhaha.

ehem. harap sedia maklum.......



2 comments:

Raisah @ echah said...

husna, aku nak pinjam hang punya semangat weh. aku pun layu ja ni...huhu. lagi 1bln stgh, aku dah kene submit! labwork pun berlambak lagi nih.......

husna said...

demi hang.
aku bg la skit. walaupun semangat y dikutip tak banyak mana..
hehehhee..
weh caiyok weh!!