Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Sunday, April 11, 2010

minggu2 lepas

ni semua adalah sebahagian gambaq2 yang aku tangkap masa minggu2 lepas.
konon nak boh masuk dalam blog una and her days.
tapi dok tagak2, lepas tu gambaq bertimbun.
jadinya, segan terus nak uplod masuk una and her days.
jadinya, aku kongsi skit gambaq2 kat sini sajalah.



ni weekend yang bila ntah. 2 minggu lepas punya kot. masa aku tengah gigih habeskan 'Tis. lepak kat bilik jap sebelum pi lab. baca novel sambil minum teh epal. masa tu, aku tengah gigih dan pulun buat teh epal. sebelum2 tu, gigih buat teh lemon. lepas ni nak gigih buat teh jasmin lak. nak pi cari kat mana ntah bunga jasmin aka bunga melur yang segaq.



gambaq ni pon lupa gak bila amik. ni permandangan dari lab eksperiment aini, mengadap skol bio. masa tu hujan tiba2 turun. lebat seh. lewat petang. dan sekarang pon hujan selalu turun. alhamdulillah sejuk skit la ni. kadang2 hujan waktu awal petang, kadang2 lewat petang, kadang2 waktu magrib. tidoq pon makin sodap la ni.


ni gambaq aku tangkap dari bilik hostel aku. katil romate aku. dia balik kampung. tutup bantal dan tilam dengan kain putih. hadoi. takut ooo nak tidoq. dok bayangkan tengah2 malam, ada benda bawah kain putih tu akan keluar merangkak mai kat aku. last2, aku pi selak skit kain tu, supaya tak nampak sangat macam ada mayat. lepas tu pun masih takut seh.


*****************
fir cerita, romate dia balik thailand, tutup bantal dan tilam guna batik panjang.. mmg kes tak bagi orang tidoq dengan aman.

8 comments:

eL_kZ said...

awatlah roomate ang tu letak kain putih tu!!!
seyes menakutkan!!!
muahahahahah

liyana said...

weyy.. apehal roomate ko wat cenggitu... takut nye aku... psiko tulll...

husna said...

muhahahha..
su, yana, mmg menakutkan.
masa aku balik bilik malam tu, awal lg sebenaqnya..tapi terus jd takut.
bila baring atas katil sendirik, macam tu la aku nmpak bila kalih ke kanan.

husna said...

dia nak tutup tak bg berhabuk...
tapi silap pilih color kain.
n silap letak kedudukan bantal.
tu y jadi camtu tu.
tgk masa berdiri tak perasan..
bila baring baru perasan y bukan2..
hahahaha

eL_kZ said...

die ni..kalo iya pon, xyah psg cadar ape pon..lipat je tilam tu
[menyusahkan+menakutkan je!]

husna said...

hahahaha.
tu la pasal.
ayo

puan oryza said...

huwaa!!! saya takut tengok katil rumet kak husna tu.. kalo sy, sy bukak je kain putih tu.. agak2 dia nk balik baru tutup balik..

husna said...

hehhehee..
kak husna bukak la gak.. tak sanggup nk tidoq dlm keadaan cam tu.