Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, April 22, 2010

impak dari kak sita

husna....writing la...jgn duk blogging aje...hmm

kak sita buat terjahan pagi tadi kat ym.


tapi banyak2 pun..jgn duk layan sangat dugaan tu...tu ja pesanan i....
:
bahaya nih...takde duit lagi tension nak writing tau.
:
iye...betol...u nih serius tak tgh writing nih?
:
tak tau la husna...brapa lama dh u buat master ek?



aku sangat bersyukur kerana berkesempatan berkenalan dengan kak sita.
sekarang dia dah pindah balik ganu.
dan hanya kontek melalui ym sahaja.

bila kadang kadang ym dengan dia,
ada kata-kata bernas akan keluaq dari dia.
kata-kata yang keluaq dari pengalaman dia sendirik.
kata-kata yang ikhlas.
kata-kata yang betul-betul sampai ke hati.
yang boleh inspired aku.

orang lain juga boleh keluarkan kata-kata yang sama.
tapi impaknya pasti berlainan.
hanya ada beberapa orang saja yang boleh beri impak kat aku.
salah seorangnya adalah kak sita.

aku kira, aku tak cukup dekat dengan kak sita berbanding sahabat-sahabat aku.
tapi itu sudah cukup untuk buat aku kagum dengan dia.
kagum dengan ketabahan, kegigihan dia.
bukan setakat untuk habeskan master, tapi meliputi kehidupan dia.
sapa yang kenal kak sita pasti tahu bagaimana kegigihan dia.


nasihat dia masa kat tempat parking keta dihari dia konvo master dulu, aku maseh ingat.
JANGAN PUTUS ASA.
aku pegang sampai sekarang.


kak sita,
i harap u akan selalu hepi.
hepi tanpa batasan dan sekatan.
i nak u hepi lebih daripada apa yang u telah buat tuk orang lain hepi.




4 comments:

avie eicca said...

kak sita seorang yang kuat! contoh terbaik utk kita jangan give up. semoga kita semua berjaya nanti :)

husna said...

ye. betul.
semoga kita berjaya habeskan.

Mengkuang berduri said...

huhuhu... terima kasih la atas kata-kata ikhlas dari mu adikku husna... anyway, semoga semua adikku berjaya menempuh dugaan dunia kini yg semakin mencabar...

Kalau takde ariza, zati & husna dulu,tak tau la kak sita nak merempat kat mana... u all banyak bagi perlindungan dan semangat utk kak sita... bukan senang org nk bagi tempat tinggal & makan free... huhuhuh... kalau u all takde kak sita tak tau nk bayang cemana... terima kasih...

mungkin makmal kosong kat skul tu jadi bilik kak sita... huhuhuh... menakutkan....

terima kasih semua...

husna said...

kak sita.
i tak layak tuk dapat terima kaseh u. arix n zati layak dpt sepenuhnya terima kaseh itu..