Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, April 21, 2010

tak guna jugak kan....

kalau hari-hari tangkap gambaq,
tapi tak letak kat mana2.


kadang2 malas nak upload masuk blog atau pon dimana2.
sampai la gambaq dan cerita disebalik gambaq tu jadi basi, terus tak uplod sampai bila2.
terperap dalam kamera sampai memori kad penuh, pastu burn masuk cd.
bila dah masuk cd, dah malas nak cari balik tuk upload lain kali.

aku rasa nak mula giat/rajinkan diri untuk upload gambaq kat sini.
kalau tak rugi jugak la kan gambaq yang ditangkap tiap2 hari tu..
dan rasa rugi selepas buang tenaga buat orang annoyed dan disgusted dengan perangai aku yang suka tangkap gambaq ikut dan aku saja.






ni semalam. belated besday punya makan malam. sahabat belanja. yang hari tu, geng lab punya belanja..
kalau bab makan-orang-belanja ni, susah mau elak..



ni pagi tadi.
bangun pagi awal, layan baca novel baru beli sebelum mau siap pi lab dan kelas.
pastu sms aini, "weh. bangun. nk p kls dak?".
aini balas, "weh..ko p la..xlarat. hehe".
aku balas balik, "hehe. aku pn xlarat la gak".
ehek.. ponteng kelas tajwid dan sambung baca novel sampai sahabat yang dok bilik sebelah mai ketuk pintu bilik, suruh pi mandi.







p/s: aku belum mampu tukaq kamera. maseh guna kemera yang blur2 tu. sadis.


2 comments:

Fairus Basir from The Juggling Queen said...

sometimes akak ade masalah tu jugak. lg la pakai dgital camera, gamba dah berape thn tak hantar print. hampeh kan?

husna said...

hahaha..
sama laa.. dah lama tak hantr print.
dah berlambak2 dah.