Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, April 26, 2010

teringin


hari sabtu lepas.
aku kebosanan sahabat 2 orang balik kampung.
teringat yang aku dah lama teringin nak makan pasta sendirik masak.
masa balik rumah hari tu, tak dan nak masak. dok keja makan makanan yang mak masak ja.
so, rumah aini jadi sasaran.
tanya aini, ko nak makan apa? dia jawap, prawn olio.
tanya bed, hang nak makan apa? dia jawap, chicken carbonara.
aku asalnya teringin nak makan bolognese saja..
bila aini bagitau olio, baru teringat dah lama aku tak makan olio.
jadinya, aku masak ja dua2 jenis. olio dan carbonara.
carbonara guna sauce ready-to-cook prego, adalah kemahiran aku. ngeh ngeh.



sori tak dak gambaq hasil masakan aku.
spaghetti prawn olio dan spaghetti chicken carbonara.
lupa nak tangkap gambaq sebab bila dah habes masak, terus makan sebab sangat lapaq.
depa semua makan saja..
sebenaqnya, aku rasa tak jadi sangat aku masak tu.
olio, bawang putih tak bau sangat dalam masakan.
carbonara, terlebih daun oregano.
ngeee
:)

4 comments:

eL_kZ said...

rajinnye memasak...
ahha

husna said...

hahaha..
teringin. sebab dah lama tak masak sendirik dan boleh makan byak2..

Miss FZ said...

sedapnya...lapaq..huhu.

husna said...

masak sendirik blh mekan byk2 bg menampung perut yang sll lapaq ni.
aha