Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, May 15, 2010

laporan (lewat) piala thomas separuh akhir

malaysia lawan china.

china, 3. malaysia 0.

china memang bermain dengan penuh bertenaga dan hebat.
terutama lin dan serta cai yun-fu haifeng.
malaysia tak memberi persembahan yang terbaik.
banyak kali buat silap.

apa-apa pun,
1. aku rasa nak ramas muka lin dan. sebab dia selalu buat muka megah sangat. geram.
2. zati buat spikulasi di sepanjang perlawanan. china dah jampi net. sebab pasukan malaysia banyak kali buat kesilapan kat net. selalu tak lepas.
3. sorakan penyokong malaysia boleh dikira bagus. berkobar2 sepanjang perlawanan.





set pertama lee chong wei lawan lin dan, aku tengok kat pelita.
seterusnya, sambung tengok di bilik tv hostel.


4 comments:

Nadiah Sidek said...

china pun reti jampi2 ke? eheh

husna said...

hahahhaa..
jampi atau tanam something bawah net.
tu zati punya spikulasi.

Miss FZ said...

haha.ada kawan aku suka lin dan coz dia hensem..:P

husna said...

hahha.
dia mmg ada rupa.
tapi sebab dia buat muka megah masa lawan ngan malaysia, aku jd tak suka.
semangat ke-malaysia-an..
hahhaaa.
kalau dia lawan dengan pasukan lain lps thomas ni,
mungkin aku akan sokong dia.
sebab dia mmg bagus
dan hensem.
aha