Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, May 03, 2010

no lab untuk 2 hari

hujung minggu.
2 hari di bilik.



no lab
no ekon
no komputer
no internet
no blogging
no facebooking
go natural
more reading
more idea
more writing
more tea
more hepi




aku rindu tingkap itu.
aku rindu cahaya matahari yang masuk melalui tingkap itu.
aku rindu duduk di meja mengadap tingkap itu.
aku rindu permandangan bukit hijau yang dilihat melalui tingkap itu.









p/s: hari ni pon sebenaqnya malas nak datang lab. mahu di bilik. mahu pekena kipas dan ayaq teh lagi.


4 comments:

puan oryza said...

saya pun rindu nak dok kat saujana balik!!! kalau bukan sebab tanah runtuh haritu mesti sy masih di sana:(

husna said...

mari2.
sini luas, lbh murah, kemudahan byk...
ihik

puan oryza said...

memang pun... tapi satu je x best kete xleh wat naik.. uwaaa uwaaa

husna said...

boleh dahh..
pak guard tu rajin bermusim jaaa