Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, August 27, 2010

selepas dua bulan (episod dah sampai)

1. selepas dua bulan, bunyi gelak aku makin besaq.
2. selepas dua bulan, aku tetap tak kurus.

3. selepas dua bulan, aku harus kesini lagi untuk habeskan segalanya.
4. selepas dua bulan, aku menulis kembali di blog tatkala aku beremosi. menulis kembali disitu bermaksud aku dalam hati yang sedikit gundah.
5. selepas dua bulan, aku tetap aku yang dulu. tidak berubah apa pun.
6. selepas dua bulan, aku akan bertunang. eh. ini tipu. sangat tipu.








zati, balik kampung. aku buat kuat tak balik kampung terus.
arix, maseh berjuang di kota cinta. eh. negara cinta lebih tepat.
hari ini, di sini, di pulau ini, orang cuti nuzul Quran.
salam nuzul Quran tuk semua.


No comments: