Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, August 28, 2010

tengok langit senja dari ataih awan

hari ni mai lab usm.
mai tempat yang aku rindu. lorat punya.
tengok meja aku sama saja keadaannya seperti aku tinggai dulu.
tak dak sapa hingin nak duduk kat meja aku yang semak tu.
mai update blog kat sini memang masyuk sungguh.
jadinya, bertambah rajen lah nak boh gambaq.
ini gambaq aku amik hari khamis terbang nak balik penang.
terbang jam 6 ptg.
sebelum terbang rasa teruja sebab konon boleh tengok langit senja dari ataih awan. (penerbangan dari kk ke penang dah berubah, dulu2 kala, waktu awai pagi, la ni lewat petang pulak)
tunggu punya tunggu, jam 7 lebih kurang baru boleh nampak skit langit jingga senja.
aku pilih tempat duduk a.
mungkin nanti lain kali, mau pilih tempat duduk f plak.
kalau dok tempat pilot mesti lagi syok tengok langit senja.
satu lagi hal kena tunggu lebih masa skit adalah waktu bukak posa.
kat kk bukak jam 627 lbh kurang, tapi oleh kerna kami menghala ke barat, maka waktu bukak posa jadi makin lewat.
masa lagi lewat, permandangan lagi chantek, tapi kamera tak dapat tangkap.
ini saja yang mampu aku tangkap.





























2 comments:

Hannajoe said...

chanthek!~~

husna said...

tengok dengan mata kasaq lagi chantekk hana..