Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, August 28, 2010

wah. banyaknya benda aku nak makan..

semalam pi pasar ramadhan bayan lepas, dekat tabung haji. dengan kak ipaq aku.
jadi rambang mata sungguh.
semua nak beli.
almaklumlah kat kk aku tak dapat makan itu semua.

hari ni nak beli,
pak tongko, tepung bungkuih dan kebab daging.
dan juga kalau lagi tamak, mau beli jugak puding teloq.





selamat berbuka tuk semua.
syoknya berbuka di sini.
kalau berbuka kat kampung lagi berganda syok nya.
nanti nak suruh mak aku masak sadin. makan soq dengan sadin dan teloq mata kerbau best oo.
mesti mak aku akan kata, "sadin mak pon nak teringin".
yang simple2 tu la yang aku rindu...
aku juga rindu apom gula hangit mak aku.
juga rindu kui cara.
rindu kui gula melaka.
rindu agaq2 milo.
rindu mee rebus.
rindu laksa.
ah... rindu macam2 ah..




3 comments:

Nadiah Sidek said...

husna!!! lama sungguh tak baca bebelan husna..eheh. syoknya dia mkn sedap2. sob2..sedih..uhuhu. nak balik malaysia!!!!

DAKWATUNNISA said...

Cek yah pun rindu mak masak.. cek yah pun nak sardin mak masak.. sedap!!!=)

husna said...

kak nadiah: itu lah kak nadiah. kak nadiah ni p mana. lama tak blogging. husna kat sni tolong makan beda kat nadiah skali lah. nak pos takut basi bila sampai. ekekekkek

cekyah: kat kakna tak rindu? hehhehee.
jgn jeles.. kak na balik lbh awai... ekekkeke