Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, September 22, 2010

makin huru hara

kesan akibat dari huru hara tersebut....

"wah hebat, boleh rampas bilik tu"
"ha baru tau. ni. ni. ni. semua ni. aku akan rampas"
"gila. kami sokong!!"







****************************

yeay!
dah jumpa bos.
tak ada yang menakutkan.
hanya seperti biasa, "paper kau camna???!"
oleh itu seperti biasa, aku ada jawapan untuk itu. tiada bimbang. salahkan orang lain. orang disana. muhahha.
dan seperti biasa juga, bagi buah tangan, "kau ni, susah2 saja..."




4 comments:

avie eicca said...

bilik mana nak kena rampas ni?

husna said...

banyak yang kena rampas, bakal dirampas.
oleh itu usaha untuk kekalkan milik hakiki perlu diperkaya.
serta aktiviti merampas perlu digiatkan.

avie eicca said...

arrgh aku tak pahe haha. takpa2 untuk aku memahami apa maksud ang nanti aku interview hang haha.

Rampas weh segala benda boleh rampas, aku pun perlu turut rampas ke?

husna said...

ha. mai sini kalau nak dengaq gosip terkini. keh keh.