Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, September 22, 2010

mulakan hari mu dengan kopi. kopi McD pun sodap.






hat gambaq last ni saja nak tunjuk color nail polish pilihan terbaru.
bertahun2 aku dok sapu silver glitter semata2.
sebab silver glitter semata2 kurang menonjol. pakai pi rumah orang kenduri kesyukuran pon orang kampung tak perasan.
cuma kali ni mau color garang skit. tapi color2 yang menonjol macam ni payah nak pakai. kalau sapu belengas senang nak nampak kebelengasannya. sebab tu tangkap gambaq pon jauh2.
benda2 camni aku dok sapu sebulan sekali ja. tu pon mengkala teringat saja. dan aku hanya pakai kat kuku kaki saja.
:
:
:
:
okeh.
aku tengok kat atas meja kat lab ni makin bertambah juadah untuk santapan raya open lab.






5 comments:

avie eicca said...

cantik kaler ang pilih. tadi aku tengok aku tak nampak belengas pun hehe.

Miss FZ said...

aku pon ada gak pakai sebulan sekali dulu. dulu la..tapi aku pakai kat tangan.huhu.

husna said...

marina: menonjol. sat rasa suka. sat rasa buruk. belengas wei kalau hg tgk betui2.ekekkekek

faranad: wah. hebat. aku tidak pandai tuk sapu kat tangan. lagi belengas, lagi tak sekata. dan sangat menonjol, tak berani pakai.

Hannajoe said...

huhuhuhu...mahu pakai juga
tapi tak ketara sgt ka?

husna said...

kalau tak mau bagi ketara sangat, pilih color yang nude, tapi sapu silver glitter saja adalah terbaik.
kalau suka juga color terang2, rasanya kalau pakai kasut/sandel yang banyak tali2 melilit tak kan ketara sangat kot. kalau pakai flip flop haruslah ketara.


cewaahhhh. pandai aku bagi saranan.
ekekekek