Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, September 29, 2010

malam ni pi balik

hello big bos.
ha. nanti agus pi amik. jangan tak balik pulak. dah lama sangat tu.
(niat asal mau prank bos besaq kata kami dah terlepas flight sebab silap tengok tarikh, tapi tak jadi.)


bos, lupa nak bagitau, esok saya nak pi sana balik.
emmm pi lah (dengan nada tak kesah aku pi, yeahhoo). jangan lupa paper kau, aku simpan lagi perjanjian kau tu (aaahhhh).


dr, saya selama ni sebagai pemegang amanah, mau serah balik dongle ni kepada tuannya.
kenapa?
bla bla bla bla.
itu tak boleh. oke esok bagi.


cik, ni ada denda nih. lambat pulang buku.
berapa encik?
rm 94.20.
:O bayaq separuh.


***********************

hari ini demam,
kalau tidak kerana hari ni aku kena pi sana balik dan kena berkalut2 hari ni,
pasti aku tengah dok kat bilik, tidoq, dan tengah ngada2.


setiap kali nak pi sana atau nak balik sini,
sure berberan benda aku galas bok naik kapal terbang (cerita macam tiap2 bulan aku berulang alik. ekekkek).
bos suruh usung bok balik printer dia, tapi macam malas ja nak hangkut.
tengok la dulu.


sepanjang aku balik mai sini,
aku belum dapat makan pecal lele di warung kegemaran.
hari ni pon tak dapat makan.
kempunan la aku kat sana.




oh ya. aku akan sampai sana insyaallah jam 1145 pm.
semoga selamat segala.






2 comments:

puan oryza said...

kak husnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
petang ni pegi la tapau pecalele dulu.. kesian pulak kempunan :(

husna said...

kak husna saspek depa tak balik sini lagi..
balik raya tak habes lagi..
uwaaaa