Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, September 30, 2010

terbang dalam keadaan demam adalah sangat tidak best





terbang dari penang pada malam hari syok juga lah.
boleh tengok cahaya dari atas.
tapi yang tak syoknya, aku terbang dalam keadaan demam.
masa kapal tengah naik, telinga aku berdengung.
masa tengah nak turun pulak lagi teruk, berdengung siap dengan sakit lagi.


bila dah dok atas lama2, mulalah boringkan..
cahaya pon malap ja.
jadinya, camera aku-yang-rosak-tapi-pi-pebaik-pon-tak-guna adalah benda permainan yang menjadi penyelamat.
orang sebelah aku malas nak layan.. sesekali dia kalih jugalah tengok kamera dan senyum..



blur dan syok sendiri??
lantak lah kan. asalkan aku boleh buang rasa boring.









hari tu, sebelum naik, aku ada berniat nak beli disposable waterproof kamera dan set miniature perfume kat atas air asia sebab rasanya beli kat atas air asia lebih murah.
tapi aku hanya mampu beli kamera saja. 29 hengget. yaeahhoo..teringin nak beli sejak pi pulau mabul lagi.
perfume tu nanti2 lah. duit raya dah habes.






plan nak guna kamera ini sebaiknya sudah dirancang.
kamera baru beli.. haruslah kita cepat2 guna kan...






2 comments:

NER said...

Sama la saya aritu fly from penang ke Senai. Sejam jek tp rs lama gile,ari pulak ujan. Plane goyang2, sampai2 je pening sangat..aNyway,kamera tu ok x?rs nk beli tp takot2 x besh lak

husna said...

belum dicuba.
mungkin minggu depan nak terjun laut.
nanti kalau dah habes guna, akan diletak gambar2nya disini.