Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, November 15, 2010

seabear. seabear. seabear.

Concert à Emporter Seabear - Lion Face Boy from Nathanaël Le Scouarnec on Vimeo.


band: seabear

lagu: lion face boy.

album: we built a fire.

la ni aku tengah gila dengaq lagu2 seabear. terima kasih tuk marina sebab perkenalkan seabear kat aku dan kasi lagu2 seabear kat aku.

mereka punya lagu sangat sedap. lagu yang paling aku suka takat ni adalah in winter eyes.

aku juga kasi lagu2 seabear yang marina bagi ni kat zati. aku suruh dia dengaq, sebab dia suruh aku dengaq lagu dia suka. aku kata kat zati, bila aku dengaq lagu2 seabear, aku rasa cam dok dengaq sambil dok keliling unggun api. pastu zati kata, dia boleh bayangkan macamtu dan dia tambah aksi bakaq ikan dan dok kalih2 ikan tu kasi masak.

marina, hang setuju dak bila aku kata aku bayangkan dengaq lagu seabear sambil keliling unggun api?

p/s: dulu aku sangat biasa dengan unggun api, sebab tu aku boleh bayangkan ada unggun api sama.


p/s/s: lusa raya. aku tak dak. adik aku tak dak. harap2 abang2 aku terutama bangcaq, tolong mak k. tolong cuci dapoq, tolong boh kain tirai. tolong boh sarung kusyen. tolong kemas bawah tangga. dan tolong benda2 lain lagi.


2 comments:

avie eicca said...

hehe ya2 main gitar dalam group macam tu, dengan lagu depa ni macam dok depan unggun api. Aku rasa dalam hidup sekali je kut dok depan unggun api,depan dapoq arang haha.

wah zati suka lagu apa? lagu MIKA ka?

husna said...

hahahahaha.
teruk btl la aku ni. bl tgk lg sekali video ni, baru perasan yang depa ni dalam take away show.

mika mmg dok tangga no 1 artis yang plg zati suka.
kali ni dia jumpa artis baru. perempuan. main piano.
regina apa ntah.