Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, December 23, 2010

hari ini, 23 hb, sepuluh hari yang lepas, 13 hb

kalau ikut plan,
hari ni aku dah ada kat penang.
tapi apakan daya.

13/12 besday arix.
23/12 besday zati.

13/12 memang aku tak sempat balik. jadi, terlepas nak sambut hari itu.
ingatkan 23/12 aku sempat balik, sekurang-kurangnya boleh sambut yang satu nih. tapi...
apakan daya..
dua2 melepas. tahun depan mungkin semua dah bawak haluan masing2.
oh. tidak. aku masih tak dapat terima kenyataan yang masa tuk kami berkepit semakin berkurangan, dan lepas ni mungkin lagi susah nak jumpa.

arix dan zati sahabat aku.
aku sayang depa dua orang nih.
sayang sangat sampai nak mengukur kaseh sayang tu pon dah tak boleh.
beyond and beyond.

entry ni sepatutnya aku tulis khas tuk depa dua.
semperna besday depa dua.
tapi aku taktau nak tulis apa.
sebab semua benda berkenaan depa dua adalah beyond description.


aku sedang belajaq camna nak hidup tanpa dengaq depa dua bercakap dengan aku hari2.
tanpa dengaq semua gosip. tanpa tau semua cerita.
tanpa iringan lagu2 pilihan depa dua.
tanpa jenaka depa dua.
tanpa kegilaan depa dua.
tanpa kata2 semangat dari depa dua.


arix ahmad
zati zuber
aku husna halim
sayang
hampa
dua!






xoxo

4 comments:

Mengkuang berduri said...

nak ucap hepi besday utk zati jugak..

Hepi birthday Zati..
Moga dipermudahkan segala urusan.
Moga Dimurahkan rezeki... Amin..

husna said...

aminn....

arixahmad said...

na..tq..
sayang mu jugak
hargailah masa bersama orang-orang yang anda sayangi..
yang penting, jgn give up :)

husna said...

yup.
tq sayang!