Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, February 10, 2011

2 buku pertama setelah pulang

tahun lepas aku ada buat senarai buku2 memoir yang aku berhasrat nak beli.
oleh kerna kat sabah aku tatau nak pi cari semua buku2 tu kat mana,
maka, bila balik saja penang, aku terus tuju kedai buku kegemaran.
aku beli look me in the eye, my life with asperger's oleh john elder robinson dan,
rocket boys oleh homer hickam, jr.

kebanyakan buku2 memoir yang aku nak beli tu,
telah kehabisan stok.
ada juga yang tidak dijual.
nak kena pi cari kat kedai lain lah.

kegilaan terhadap memoir kini kembali.




2 comments:

Hannajoe said...

kagumlah!
rajin btol baca buku :)
bila lah nak pupuk diri supyaa membaca. T_T

husna said...

hahahahah.
buku2 mcm ni suka la baca.
paper n buku pelajaran malas nak baca.