Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Sunday, February 06, 2011

masih bercuti. wah seeroonoookk

1, 2 dan 3 feb,
aku habeskan masa berjalan2 di penang.
aku bawak budak2 berjalan ikut cara yang aku tahu dan cara yang aku suka.

aku bawak,
cekyah, adik aku. yang komplen dah lama tak jalan2 kat penang dengan sepuas hati.
iman, kawan adik aku. yang tak pernah melawat penang dengan menggunakan pendekatan yang aku selalu guna. (pendekatan yang jenis lenguh kaki, basah ketiak, terbakaq panas).
dan mat anip, anak buah aku. umur2 macam dia aku rasa dia patut kenal sejarah kita dengan lebih dekat serta bagi luas lagi pengetahuan dia. seronok jugak tengok dia hilang punca dengaq orang cerita pasal sun yat sen dan revolusi china.




nanti2 aku cerita pasal cuti2 penang kali ini.
ada banyak gambaq nak tunjuk.
dan juga nak cerita pasal kat rumah baba nyonya mana yang kami boleh dok guling2 seperti gambaq di atas.
:
:
:
p/s: la ni dok kampung. belum tentukan lagi bila mau balik ke penang. bila mau mengadap Bos-No-2.

No comments: