Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, March 07, 2011

2nd anniversary

dah dua tahun.

aku masih belum putuskan apa2
sama ada mahu begini saja
atau membuka hati dengan lebih luas
atau berhenti saja kerja sia-sia ini

jika mahu terus begini,
bukankah ini kerja sia-sia.

jika mahu membuka hati dengan lebih luas,
aku takut untuk semua kemungkinan.

jika mahu berhenti saja,
aku tidak tahu bagaimana mahu putuskan ia.


ahhh.
nanti-nanti lah fikir.


apa-apa pun,
hepi anniversary, babe.

9 comments:

arixahmad said...

hey kawan perempuan
aku dah pesan..
bercinta sebelum kawen adalah susah!
jangan pilih jalan susah.. kahkahkah..
it's your life, it's your choice! live your life at your own risk :)

husna said...

org kata,
hat jalan susah tu la lagi menguntungkan.
jalan mudah, hasil mudah, tak tahan lama.
boleh guna tuk ni dak?

arixahmad said...

yg senang ialah kawen terus.. ha, maksud tersirat yg perlu dibincangkan secara tertutup :)

Anonymous said...

hey kamu, bukalah hati seluasnya; jangan harapkan dia yang tak pasti..

husna said...

arix: hat tu nanti kita sambung bincang.

anon: untuk buka hati seluasnya, ada risiko yang takut nak hadapi.

Anonymous said...

risiko pasti ada, kalau takut hadapi kamu akan begini selamanya..(owh, pastinya kamu sudah berpengalaman/dengar cerita2 orang..)

husna said...

sedang belajar untuk tidak terlalu takut. dan untuk tidak terlalu risau.

Siti said...

wah husna!!! :D berbunga-bunga aku baca. happy anniversary jugaklah! :D

husna said...

muhahaha